سكره @ بطوط

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
سكره @ بطوط

طنش @ تعش @ منتعش

4 مشترك

نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا

نانوسه

نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Empty نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا

مُساهمة  نانوسه السبت فبراير 27, 2010 5:03 pm

بصوا ياجماعه ده اول موضوع اعملوا ويارب مايكونش دمه تقيل واو مكرر وماتحرمونيش من الردود بليييز وادي النكت : # واحد عصبي بيقول لمراته هحكيلك قصه غريبه ومش حتصدقيها وحتقولي عني كداب وانا مش كداب انتي الي كدابه واهلك كدابين ولاد الكلب ويلعن ابوكي علي ابو عيلتك روحي انتيطااااااااااااااااااااااالق #مره كلب فاقد الذاكره ماشي في الشارع يقول نونو.... لا صوصو.....لا #مصري سأل اجنبي كيف الدنيا معك ؟ قال الصبح سايق همر وبليل مع قمر فقاله الاجنبي وانت كيف حالك؟ قاله:الصبح سايق تريلا وبليل مع غوريلا لا #اتنين مساطيل عملوا مؤتمر ثقافي سموه نجيب محفوظ ولا منجيبوش....! #واحد سكرا ن ركن عجلته وقال للسما خلي بالك منها رجع مالقاهاش ولقي السما بتمطر قالها بقولك ايه تعيطي ماتعيطيش انا عايز العجله بتاعتي....... #واحد صعيدي بيقول لابوه انا عايز نوكيا قاله عليا الطلاق بالتلاته لتاخد بنت عمك!!!!!! #مسطول قتل ضابط شرطه طلب 122 وقالهم احب ابلغكم ان انتم بقيتوا 121 #سألوا مصري ليه المصريين بيحلفوا كتير ؟ قال: طب والله العظيم اشاعه قسما بالله ده افتري والمصحف ماصح وعهد الله ده ظلم وربنا احنا مش كده خاااالص طيب عليا الطلاق بالتلاته كدابين #واحد راح مستشفي المجانينلقي كل المجانين عمالين يتنططوا ويقولوا احنا فشار احنا فشار !!!! لقي واحد واحد قاعد علي جنب كده ....قل بس هو ده العاقل الي فيهم قاله انتي قاعد كد ليه ؟ قاله :سيبني في حالي اصل انا لازق في الحله!!! #بخيل بيشرب شاي وقعت في الكوبايه دبانه طلعها وقالها تفي اللي انتي شربتيه.... #صعيدي مثقف اول مره يركب طياره قال للمضيفه:this no ta الترجمه:ده مش كلام انا بقالي ساعه طالب شاي!!!! #هندي سال مصري :انتوا ليه مش احرق جثه قبل ادفن ؟ رد قال احنا ادفن جثه وبعدين ربنا احرق #عجوزه خيروها :الحج ولا الجواز ؟ وطت راسها وقالت :هي مكه هطير! #بخيل زعلان اوي مراته بتقوله مالك قالها الصيدليه عامله خصم ومحدش عندنا عيان #صيني عايز يشتري عشر علب كوكاكولا راح عند بقال صعيدي وقاله : ينق شين شانق كوكاكولا الصعيدي قاله: عشر علب ايه!!! #اتنين خارجين من الامتحان الاول بقول للتاني :عملت ايه ؟ قاله: سبت الورقه فاضيه قاله: الله يخرب بيتك كده هيفتكرونا غاشين من بعض كده كفايه عايزه اشوف الردود انا عندي كتير كمان بس انا عايزه اشوف هتعجبكوا ولا لأ ماتزعلونيش بقا وارجو التقييم
    lol! lol! lol!
    Admin
    Admin
    المــــــــــــــــــــــــــــدير العـــــــــــــــــــــــــــــام

نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Empty جميل

مُساهمة  Admin السبت فبراير 27, 2010 5:08 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه
    لا جميله جدا يا نانوسه بجد انا سعيد انك معانا فى المنتدى

مع تحيات دمعــــــــــــــــــــــــــه حزيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
    Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
    عاشقة الفردوس

نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Empty نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا

مُساهمة  عاشقة الفردوس السبت فبراير 27, 2010 5:51 pm

وانا كمان اسعد مسعد ابو السعد مسعود ههههههههههههههههه
    اقصد انا سعيدة بردك
    Admin
    Admin

نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Empty رد: نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا

مُساهمة  Admin السبت فبراير 27, 2010 5:52 pm

متلغبطنيش انتى نانوسه ولا عاشقه الفردوس

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

دمعه حزيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
    نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad
    نانوسه

نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Empty * نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا

مُساهمة  نانوسه الأحد فبراير 28, 2010 12:22 pm

انا نفسي معرفش انا رديت بس معرفش الاسم دا جة ازاي
    هههههههههههههههه والله معرف
    Admin
    Admin

نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Empty رد: نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا

مُساهمة  Admin الأحد فبراير 28, 2010 1:46 pm

ههههههههههه
    اكيد انتى فى نفس المكان الى اتفتح منه عاشقه الفردوس
    وهى مش قفلت علشان كده الصفحه بتعته هى الى فتحت

دمعه حزيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
    نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad نكت جامده طحن ادخلوا بلييييزمش هاتندموا Icon_sad

حنين
    حنين
    عضــــــــــــــــــــو جمــــــــــــــــــيل
    عضــــــــــــــــــــو جمــــــــــــــــــيل

مُساهمة  حنين السبت مارس 13, 2010 2:39 pm

ههههههههههههههههههه
    لا جميلة اوووووووى بجد يا نونة
    بس اية دة بتتعرفى بسرعة
    سلام مربع
    Admin
    Admin

مُساهمة  Admin السبت مارس 13, 2010 3:08 pm

واللهى ياحنين نانوسه اتعرفت على مدير الموقع وانتى عارفه مين هو المدير الاساسى
    الى انا بقوم بدوره وعلى العموم مبروك على المنتدى بتاعك

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 6:11 pm